seriöst

Så. Nu är jag äntligen förflyttad till publishme.se. Så otroligt stor omställning...

Okej, torsdagen. <3 Hade verkligen sjukt kul. Kajsa, hälsans, varvet, mjölkudden.
Blev väl lite småtrött mot slutet av natten men annars, fantastiskt.

Sen i fredags vaknade jag med jenny där vid halv 2. Eller vi blev succesivt väckta av
mamma som var helt otroligt taggad på att få upp oss ur sängen, varje kvart knackade
hon på och lämnade något roligt meddelande. Efter uppvaknandet chillade vi lite innan
jenny for hem och oljade in sin altan. Middagen åt vi på bbb vilket var bland det
godaste jag någonsin ätit, möms. Efter maten for jag till maja där jenny och kajsa
också var.

Igår var jag på stan med idisch på dagen, sen följde hon med mig hem och vi var
barnvakt åt mina kära småbröder. Åt, åt, åt och åt, känner mig snudd på äcklig idag.

Imorse vaknade vi vid 10, ida åkte hem nyss. Jag sitter och väntar på mina vänner
som jag tror ska komma hit.



trodde jag redan publicerat detta inlägg, men tydligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0