Fredag

Pappa ska strax börja grilla köttet, sen ska vi sätta oss till bords. Jag är verkligen
sjukt hungrig!!! Efter middagen ska jag ta bussen till lulis och umgås med ida.
När det är sånt här fint väder (<3) kan man ju till och med vara ute.

Idag har jag varit på stan (deja vu) och chillat. Började med att jag cyklade till
Jenny, vi cyklade till Linn, vi tre cyklade till Emilia. Vi fyra cyklade in till stan. Där
mötte vi Iza som hängde med oss. Var väldigt nice att bara steka...

Alltså gud, jag håller på att dö, måste typ gå och äta lite sallad.


Kommentarer
Postat av: Maja heter jag

cooolt, du uppdaterade klockan 18:18:18. Tänkte bara för att du typ gillar sånt ;b

2008-06-13 @ 21:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0