hold on

hm, jag måste verkligen fundera vad jag har gjort idag.

jo, jag har varit på stan med mamma. kändes riktigt bra att gå i affärer när
solen strålade ute. fast vi har ju haft så himla bra sommar så vad gör det
om man missar en soldag egentligen...

vi fikade på mat och prat, sen gick vi i exakt alla affärer som kunde tänkas
ha en klänning som mamma kunde tänka sig att ha på sig på bröllopet i
göteborg. fanns ingen som passade... inte för att jag klandrar mamma på
något sätt, affärer är ju till för att gås i. ett hett tips är att gå med skavsår.
finns inget bättre!

imorgon ska jag packa och fixa, sy lite (cool, nöjd), fara in till stan en sväng
och hinna dejta lite också. på onsdag morgon drar vi, är så otroligt taggad.
känns kul att få byta lite miljö, sen när jag kommer hem så är luleå mest
troligt helt oförändrat. brukar ju vara så...

börjar jobba dagen efter jag kommer hem, mitt slöa liv är över. (gråter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0