ela elaa ela elaaa

klockan åtta skulle våran glassätartävling börja men som vanligt är det ingen
som håller tiden i den här familjen... det är iallafall jag, pappa, calle och
william som är medtävlare och vinnaren är den som ätit mest glass.
vi har alla varsin big pack. pappa tror att han kommer vinna. jag tror att jag
kommer det, jag menar, vem som helst av er mina vänner kan ju intyga att
min matsäck inte är liten. eller den kanske är liten men otroligt töjbar
isånafall...

har varit ute och sprungit/gått(mest) 1,2 mil cirkus. jag skulle jättegärna vilja
skylla på att det var sol, att jag inte ätit middag, att jag var orolig att mobilen
skulle lossna från hållaren eller att jag hade skavsår på höger lilltå men
sanningen är den att jag inte orkade springa helt enkelt. hatar att känna detta
nederlag...

nämen jag är riktigt nöjd över mig själv och nu tycker jag att jag förtjänar att
chilla framför teven med massa glass och filmen ghostriders.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0