crab

okej, jag trodde jag var bränd igår. men ja... det är INGENTING mot vad jag är idag. hela kroppen ömmar. ansiktet hettar. skinnet svider. duschen var en pina. och det bästa av allt, det är ju så snyggt!!

dagen på storsand var härlig, jag och linn kom dit vid halv 12. molnigt och lite blåsigt. toppen tänkte vi och började äta lite kycklingsallad. sen efter ett tag när det klarnade blev det riktigt hett så vi har bara pressat, badat, pressat, badat, pressat, pressat, pressat hela dagen. vi hann även en sväng till coop för toalettbesök.

sen där någon gång på eftermiddagen gled jempan in och somnade på sin handduk. vid 5 började vi dra oss hemåt, farten låg väl på en sisådär 2 km/h. väl hemma drog jag en kort prommis innan jag åt en burger. 

nu sitter jag här, nyduschad och röd. ska ta bussen in till stan
på någon halvtimme. vi ska fika på roasters (h) mys.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0