sportlov

om jag var ledig dygnet runt skulle det nog sluta med att jag ruttnade bort.
lite krydd kanske, men ändå hyffsat rimligt. jag är av naturen ganska lat så
jag tycker det är väldigt skönt att inte göra någonting alls. + att jag älskar
att sova. idag har jag dock varit ganska duktig.

började med att kliva upp vid elvatiden. (snoooosade i en timme cirkus)
då åt jag småplättar som gullemorfar stekt. satt inte helt fel i kistan.
därefter tog jag tag i min packning inför den kommande helgen som
ska spenderas i gällivare. har lite blandade känslor inför detta.
ja, iallafall. när packningen var lagomt klar tog jag tag i lite andra saker
för att sedan kunna chilla ein stunde. och det är vad jag har gjort den
senaste tiden. snackat lite (mycket) i telefonen och så vidare.

btw, på tal om telefon så har jag slut pengar på mitt parlinokort <3
ångrar bittert att jag skrev på det där tjaffset. vet inte vad det var för
pengar jag hade. pengarna som jag hade på mitt halebopkort måste
ha försvunnit för de borde räckt längre. gud vad kul alltså. längtar
verkligen tills jag får tillbaka halebop igen.

ska gå och slå på plattan med potäter nu.

Kommentarer
Postat av: ivar

jag hatar din gällivare resa och hatar parlino..

2008-02-28 @ 17:41:36
URL: http://ajverr.blogg.se
Postat av: JUTO

jag hatar också den resan och jag hatar också parlino för dom har gjort slut på carros pengar = jag kan inte skicka esemes från hennes mobil till okända personer som tror att de är carro som skickar...

2008-02-28 @ 23:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0