partyyyyyyyyyy

sitter här i marias lägenhet  och får just nu håret lockat av jempan (hon ville att jag
skulle skriva det) stämningen är på topp. dock är jag själv inte riktigt på topp än.
men det kommer nog senare, kan nog inte bli annat när man har så fantastiskt
sällskap. puss.

sen ska vi till julia och efter det vette tusan vad som händer. blir nog bra vart vi än far!
underbart. har inte riktigt nån skrivlust, men vad gör man inte när man blir tvingad?
näe, jag vet inte heller.

jaa, imorgon är det då kära barngympan som vanligt. och vi kommer vara fräscha som
vanligt (citat av jenny, känns som att hon är rätt inne i mitt skrivande just nu) hon tycker
att hon suger, sa hon nyss iallafall. fast hon skojade bara. haha. jag behövde inte skriva
det men jag ville.

otroligt seriöst nu, ska avsluta med en liten hälsning:

"Det är iallafall roligare att borsta tänderna än att borra"
Made by: Carolina

Kommentarer
Postat av: HannaF

Ni är för roliga ni :)

2008-02-04 @ 20:38:34
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0