hej

Det här med bloggen gör mig lite deprimerad just nu. Ibland får jag lust att skriva
men då kommer jag på att jag har världens fulaste design och då känns livet så
jobbigt... Dock är det ju kul att kunna gå tillbaka när man sitter där 30 år gammal
med ölmage och läsa vad man gjorde som hälsosam ungdom! Tränade, gick i 
skolan och var med kompisar. För eftersom jag är så lat kommer jag bli tjock väldigt
tidigt. Yippie.

Dagen har ändå varit rätt chill, prov på iosen. Gjorde det tillsammans med Ida, eller
ja. Vad ska man säga? Jag innehade kunskapen och hon den snygga handstilen?
Näe, nu skojade jag bara. Vi var ett team.

Sen matte där jag inte gjorde så mycket. Var cool.

Och efter matten hade vi skridskor vilket jag fasat för sen igår eftersom jag är så otroligt
dålig på det. Trodde jag. Var bättre än väntat! Vi ska bara ut och njuta av vädret sa läraren
innan (Vet fortfarande inte riktigt vad han heter men jag tror det är Hasse.)

Jotjena, åka till norrahamn och tillbaka är väl inte riktigt att njuta av vädret? I motvind dessutom.

Det har nog hänt väldigt mycket sen jag uppdaterade sist men men. Minnesluckor är ju
bara lite kul, eller?

Kommentarer
Postat av: Mmmm

yäää, your back in business. Stanna där också :D

2008-02-14 @ 16:44:29
Postat av: jemp

grymt snygg design, nu kan du vara nöjd ;D

2008-02-14 @ 18:15:54
Postat av: ivar

YES, grattis till uppdatering!!
men ursäkta mig men har inte du peter uusitalo den äldre? :p hehe..

ps. kom snart segjävel! ds.

2008-02-14 @ 18:25:52
URL: http://ajverr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0