1th and love

Hall... åbb bb b

Jag har en vana att alltid kolla brevlådan när jag kommer hem, säkert många fler
som också gör det... Men varför just jag gör det  vet jag inte, för om det har kommit
post så tar jag ändå inte in den...

Nu är det äntligen jullov och jag känner att livet kommer tillbaka. Dessa sista
skolveckor har inte bestått av något annat än plugg och obehagliga möten på stan.
Ser fram emot tre lediga veckor med förhoppningsvis något mer värdefullt.
Har iallafall två mål som måste uppnås, första är att åka hela vägen från
sunderbysjukhus med ettan eller tvåan. Sen så vill jag se twilight också.

Nyss när jag gick från bussen så höll jag VERKLIGEN på att ramla. Lyckades
hejda mig i sista sekunden. Det var som inte en liten glidning utan balansen
låg på ena hälen i princip. Tog ett djupt andetag när hela jag väl var i balans igen
och upptäckte att jag sträckt hela magen. Skönt.

Imorgon blir det spinning, sen på kvällen förhoppningsvis något roligt.
Det är ju ändå jullov! Och julafton är väl om typ två veckor va?



Puss...

Kommentarer
Postat av: kaj

haha.. den bilden är kul

2008-12-21 @ 01:53:04
URL: http://jutok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0