taggar

Ja, igår vid klockan nio så upptäckte jag och ida att vi inte hade något att göra så vi drog
in till stan och hängde. Eftersom jag fikat ungefär hela dagen så tänkte jag dricka grönt
te och när jag frågade tjejen i kassan så berättade hon att dom BARA hade en sort. Typ
som att jag skulle bli besviken och säga: "Näe men då får det vara..." Sedan visade det
sig att teet verkligen var GRÖNT. Till färgen alltså. Om hon missuppfattade mig eller
om det var en slump vet jag inte...

Sen såg jag, jenny och käjs disturbia hemma hos mig. Gud så obehaglig.
"Carro, alltså vi sover här." "Jag skulle inte ens fara hem för en miljon!!"
 Vi sov alla tre i min säng.

Nu på morgonen har vi bara slöat och några har lirat lite pingis. Det spårade
ur såklart som det alltid gör när mina bröder deltar i något. Vi taggade till ikväll
också som förhoppningsvis kommer bli sjukt kul!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0