stay with me

Skolan är igång, imorgon börjar vi gå efter schemat. Fast det känns helt okej. Jag menar,
ju fortare den börjar desto fortare tar den ju slut... Sommarlovet fick en trevlig avslutning så
det är lugnt. Fest på varvet, hehe.

Har sovit två nätter hos ida, mycket roligare att sova borta än hemma. Sen så känner jag
att det verkligen klickar mellan hennes pappa och mig...! Fast vi kände ändå att vi behövde
lite miljöombyte så vi for hem till mig och fixade en sallad till dagens utflykt på trolltjärn.
Sen råkade vi glömma den när vi sprang till bussen...

Fast ingen fara, mamma kom förbi med den imorse, så vi lider ingen nöd. Ska njuta av att
inte ha någon träning ikväll och så skulle jeny komma förbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0