du hast mich

Just nu sitter jag och jenny här i nikkala och pustar ut efter en lång dag i
finland... Älskar verkligen detta "fina" land, med dess "vackra" språk och
"njutningsbara" musik. Vi ska dit imorgon också, längtar! 

Ikväll ska vi basta lite och sen röja ute på byn. Förhoppningsvis är det
någon som känner för att cykla med oss och kanske kolla på
den "fina" hamnen. Nån av alla sjuttio invånare.

Imorgon blir det oulo (typ) igen, och kanske en sväng på ikea. 
Vet inte varför men jag känner alltid för att gå och dö i en av
sängarna varje gång jag är där. Fast imorgon kommer jag ju
att ha öronen ringandes av all vacker finska och den vackra låten
fear my burning love som spelas ihärdigt i ishallarna. Sa jenny.
Eller hon trodde den hette fear my buuuuuuuuurd. 

Vi ses i vimlet!!

Kommentarer
Postat av: ivar

jag saknar dig! ska bli sjukt kul att få träffa dig imorgon, heheee.. pusspådig;);)

2008-08-17 @ 20:11:27
URL: http://ajverr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0