Dagen innan, dagen efter

Tagga, tagga, tagga. Tvådagars i helgen. Mm, just nu känns det lite tungt faktiskt...
Gårdagkvällen var trevlig, trots att det blev ganska mycket vandrande. Började iallafall
hos maria, sen malmudden och en sväng på båten, hehe. Jag ida och natha åkte hem
med nathas mamma där vid halv tre.



Och ja, när vi låg i sängen och tänkte sova. Japp, då känner en liten, ful, äcklig mal för
att göra oss sällskap. Den satt typ på kuddarna. Sen så började den hoppa runt och
det såg ut som att den var på väg in under täcket. Panik!!! Så jag gjorde vad jag kände
att jag var tvungen att göra, döda den. Tyvärr inte på ett särskilt smidigt sätt. Mosade
den mellan täcket och väggen, och lyckades i samma veva dra ner täcket. Resultatet
blev ett brunt sträck på väggen...

Ida var självklart riktigt snabbbb på att dokumentera händelsen...


Här är väggen...

och här är vingarna... +o(


Kommentarer
Postat av: Den andra Carro du vet!

hoppas det blir en lyckad helg då! :*

2008-08-23 @ 18:48:45
Postat av: silver

Partyhatten är på som vanligt : D

2008-08-23 @ 23:03:03
URL: http://lisasilver.blogg.se/
Postat av: kajsa

partyhatten är alltid med nu för tiden ;) hehe

2008-08-24 @ 14:11:46
URL: http://kajsajuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0