can't stop

Kärlek till gud som just idag kände för att ge oss lite sol!! Var så varmt att jag
svettades när vi var ute och gick! Inte för att det är något ovanligt dock... 
Jag svettas typ när jag fryser.

Igår kväll var vi då hos linn i palatset. Kvällen innehöll lite ditten och datten,
en del mer traumatiska upplevelser än andra. Vissa av oss (jenny) mötte
sin överman (en grävskopa). Den fick inte se henne! Så varje gång den
körde förbi linns rumsfönster kastade hon sig ner på marken. Alla har vi
olika rädslor... Själv tycker jag det är väldigt obehagligt när lampan i 
sporthallen släcks när man står i duschen.

Vi avslutade med sex and the city som alltid är lika bra. "Jag är en levande
pruttkudde." Det var kul.

Sen nu på morgonen bestämde jag mig för att ta en prommis, och mötte
(observera mötte) kajsa helt utan förvarning. Kände typ "You gotta be
kidding meee." Sånt hääänder ju bara inte. Ska börja göra mig klar
för stan nu, känns nästan som hemma nu...
 


Kommentarer
Postat av: gissa?

haha, skrattar när jag läser som vanligt :D

2008-08-15 @ 17:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0