torsdag

skolan tar kåååååål på mig.
(not, men jag ville bara vara som de flesta andra som verkar ha rätt mycket.)

i själva verket har vi ingenting. skrev mitt första prov på flera veckor idag. träningslära.
känns nice att plugga och ändå skriva fel... annars har dagen varit lika chill som alla andra.
ios (jaa, vet inte varför vi går på dom lektionerna. idag fick vi lägga pussel...)
matte (älskar räta linjens ekvation!!!)
idrott (provet var inte så nice. att se fotboll sen efter var däremot kul.)

eftersom vårat schema är så pressat hann vi inte äta någon ordentlig lunch.
tre minibaugetter, näringsrikt. det resulterade i att jag var ganska så slut
när vi gick på stan efter skolan. lyckades hitta en tröja som jag kanske ska
köpa imorgon.

när jag kom hem proppade jag i mig lite näring vilket såklart gjorde så att jag inte
var nå hungrig till middagen. fast vi åt ändå bara makaronilåda (inte gott) så det
kändes ändå helt okej. hade varit värre om det hade varit typ tacos.

kvällen har jag ägnat åt att rensa min garderob, så just nu ligger det världens hög
med kläder som antingen sitter som skit på mig eller är för små (samma sak kanske?)
allmänt fula iallafall.

nu ska jag klippa sönder en klänning så den blir en tunika.


image79

hur mycket har inte hänt sen denna bild knäpptes?


Kommentarer
Postat av: ivar

du har träffat mig, pusss!

2008-04-17 @ 21:58:11
URL: http://ajverr.blogg.se
Postat av: kajsa

jadu, till exempel att vi numer snusar på våra tjejkvällar! ;D höhöhö

2008-04-18 @ 23:46:10
URL: http://kajsajuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0