semi

GALEN PLANNJAMATCH!
vill verkligen beskriva den men jag tror inte att det går. känslan måste upplevas.

känns i princip som att jag varit ledig idag, var förberedd på att ha två lektioner
och sedan sluta till lunch. efter första lektionen som bestod av matte b kommer
jag till skåpen och får höra: carro, ira är sjuk.

alltså ingen engelska = sluta 09.30. tog bussen direkt till lulis och chillade med
idisch hela dagen. vi promenerade läääänge och bakade kladdkaka.
vid kvart över sex tog vi bussen till stan, ida bet sönder sin mobil och sådär.
inget ovanligt...

väl inne i stan promenerade vi till pontus där vi inte höll på att hitta platser.
så ser jag två små bekanta ansikten, stina och eve. precis bredvid dom fanns
det två lediga stolar. fett med tur, fett med jobbigt det hade varit att stå.

matchen, jaa. sjukt kul! sprang till smedjan, jag hann med min buss, inte ida.
nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar så att hon kan förhöra mig
på träningsläran. vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0