hei

APU FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRDIG!!!!!!!!
woho. fett skönt! enda molnet på ledarskapshimlen är borta
(kajsa, vi gör inte mycket mer än att debattera...)

idag hade vi en glidardag i skolan. på matten hade vi vikarie, robert tror jag han hette
och han skrek konstant hela lektionen.
"ursäkta, jag vet att jag skriver som en utvecklingsstörd fyraåring"

efter matten hade vi engelska, sen lunch och efter lunch trodde vi att vi hade lektion med
lärare. men så kom ingen lärare så då blev det ingen lektion heller.

när skoldagen var avklarad åkte vi hem till lulsundet. hehe. åt glass. chillade.
bussresan hem spenderade jag med anna och lyckades sedan till min stora förtret
glömma att plinga............. sjukt irriterande!!!

nu ska jag eta, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0