you and me

idag när jag kom hem efter skolan, trött och sugen på godis, visade det sig att
jag var utelåst. utelåst. det finns inget jag hatar mer, speciellt om man längtar in.
när man kollar in genom fönstret ser man hemmanyckeln ligga där och liksom
retas. men idag hade jag tur, blev bjuden på palt hos jenny. det var Riktigt gott!
sen for vi hem till kajsa, kollade in hennes nya, JÄTTEFINA hår. där åt vi skorpor
och drack te. eller jag åt inte, jag proppade i mig! minst 10 st med smör och ost.
efter det var kl 8 så vi slog oss ner i soffan och kollade idol. vissa är ju bättre än
andra, tyckte i alla fall det var bra att big-brother tjejen gick vidare.

imorgon är det helt vanlig skola, slutar 5, halleluja! kom just på att jag har
sovmorgon också, så himla skönt :) skulle behöva göra sv-läxa men jag
orkar inte ta tag i det, känns skönt att det gick bra på nk-provet i alla fall.
som avslutning vill jag bara säga, FREEEEEEEEEEEEdag.


Kommentarer
Postat av: kajsa

fredag? vadå, vad händer då? ;O;O;O;O

2007-09-18 @ 22:05:17
URL: http://kjuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0