sooolsken

vilken härlig dag, lalala. har bara suttit och myst hela dagen utanför take away,
som utan tvekan är mitt favoritfik. i alla fall för tillfället. jag och jenny hade tänkt
fara till svartöstan på det där räddajorden-grejset, men vi hade inte hunnit se nåt
så vi stannade kvar i stan istället för att byta buss och åka vidare. gick då till t.a
för att jag kände att min mage kurrade. jag tror jenny var lite sötsugen också, för
hon köpte wajnerbreads! jag köpte två mackor, hon i kassan trodde att det var
till två personer så hon la dom på olika tallrikar. så jag var tvungen att säga att
det var jag som skulle äta båda och att jag kunde ta dom på samma tallrik, det
var faktiskt lite pinsamt... sen satte vi oss ute och njöööt, köpte varsin bakelse
efter ett tag och chillade järnet.

hyrde love and basketball också som är en favorit, har haft jättelust att se den
länge nu! det blir nog att se den ikväll då, mysigt värre alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0