schlö dag

våran skoldag idag var verkligen tuff. i alla fall den lektionen vi hade;)
slutade kring 10 sen gick jag och ida åt lunch i kungsfågeln med
hälsatjejerna. vattnet är mycket kallare i örnen!! sen har jag bara hängt
på skolan, haha. ja, jag är ett liffa. som jag nu brukar bli kallad dagligen.
sen mötte jag lite tjejer på stan och tog tills slut bussen hem med linnisch.
undrar om vi inte skrattade hela vägen hem?

ikväll får jag se vad som händer, jag har verkligen lust att bara tjocka hur
mycket som helst. med allt onyttigt man kan tänka sig, känns ju bra.
men vi får se, jag kom just på att jag skulle gå ut och gå med william idag.
så han får springa lite utan koppel! hahah. näemen hundägarna tänkte
gå ut och gå med sina hundar så. vi får seeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0