referat

okej, nu ska jag ta tag och skriva om helgen.

fredag:
skola, stannade på kungsfågeln flera timmar med idisch. sen for vi hem, åt middag,
jenny kom hit och fixade sig, vi fick skjuts av jennys pappa in till stan, gick till maria
där vi sedan spenderade resten av kvällen. jaa, kul var det helt klart! haha..

lördag:
upp tidigt, innebandy hela dagen, vi spelade match mot ibk boden och förlorade :(
sen for vi in till stan en sväng på kvällen, köpte chicken burgers på mc'donalds.
efter det for vi till kvantum och jag köpte godis... haha, väldigt ovanligt nu för tiden.

söndag:
upp tidigt igen, barngympa den här gången. hem, äta, byta om, fara på match,
förlora matchen, hem, äta, duscha, fara till kajsa, mysa där med henne och jenny,
fara hem, sooooova.

och idag, måndag:
skola hela långa dagen, lite pinsamt men annars gick det som smort. har äntligen

gjort klart mitt dataarbete, blev inte alltför bra men man kan bara göra sitt bästa.

nu sitter jag här och väntar på maten, ska bli väldigt gott med middag!

sen ska jag pluggga hela kvällen, sjukt tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0