only two days left

gå till fem är ingen höjdare måste jag erkänna, man är lite lagomt småhungrig
och trött när man kommer hem. dagen började i alla fall med nk ute i det fria.
sen data (vilket är riktigt kul ändå), lunch, matte, hål i TVÅ timmar, sen esv 
från 3 till 5... ja, dagen är väl inte så tung, bara lång! och nu har jag egentligen
innebandyträning som lisa försökte tvinga mig att gå på, men jag orkar
verkligen inte + att jag har dessa underbara läxor :) imorgon är det helt vanlig
dag, gympa har vi och det är kuuul!

en till sak som ska bli kul är fredag :D allting är inte riktigt fixat än men det ska
nog bli bra, två smarta hjärnor kan nog komma på nån bra idé! ska göra läxa
nu....... underbaaaart, not.

Kommentarer
Postat av: kajsa

freeedaag blir bäst! även om vi inte spenderar den tillsammans, men vi kan ju träffas ändå? :D

2007-09-06 @ 16:24:03
URL: http://kjuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0