kex

att veta att man måste plugga när man verkligen inte orkar är ingen större hit.
men snart ska jag ta tag i det, ska bara skjuta upp det ännu lite till och skriva
här först...

dagen har varit rätt så lugn, började med matte. mattetimmarna flyger iväg nuförtiden,
fast det kanske beror på att man är så inne i boken och jobbar så mycket eftersom
om man inte gör det hinner man inte alla 18 sidor vi ska göra varje vecka och då
blir det hemjobb. vilket inte är så kul. sen hade vi engelska med ira, det gick ändå
rätt bra. lunch = leverbiff och potatis, efter lunchen gick jag, ida och matte till konsum
och köpte natur/vanligt godis till filmen vi skulle se på lpl-lektionen :) den var rätt
bra, och jag åt upp mitt naturgodis på ca 10 min kanske?

jaa, vi slutade sen efter lpl och nu sitter jag bara här och försöker ta mig samman.
imorgon har vi sovmorgon och slutar kl 1, eller vadå? gör inte jag det? måste jag
gå till 5? förvånande, nej. men då slutar jag ju tidigare än alla andra på torsdag,
eller jag och dom andra som har syslöjd förstås. man får försöka vara positiv :)

äh, nu ska jag inte skriva nå mer. får se hur länge det tar innan jag sätter igång och
pluggar. wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0