i love nk

just nu känns det ganska bra faktiskt. jag har plugg kvar men det känns ändå som
att det äntligen börjar sätta sig litegrann i huvudet nu. skolan idag har varit bra den
med, sovmorgon till 09.50 som jag så fint upplyste ida när hon ringde igår vid 11
tror jag det var. jag hade då hunnit sova ca 1 timme så jag var inte riktigt klar i huvudet.
men hon fattade i alla fall, den lilla pärlan!

dagen har bestått av data, lunch, matte, två timmars hål som spenderades på ett
cafe med elvira och mattte, och så estetiskt val. det är rätt skönt att ha slöjd ändå, sitta och
virka mormorsrutor är inte så komplicerat så man behöver inte tänka så mycket!
imorgon har vi idrott, och en massa andra ämnen men idrott är roligast, och jag
hoppas verkligen inte att vi ska orientera igen! det gick inte så bra för mig och emelie
sist, haha...

näe, nu ska jag avsluta med att säga att alla mina vänner är fruktansvärt bra.
puss på er och känn er omtyckta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0