happy as a hippo

lista över vad carolina gjort ikväll:

¤ gjort svenskaläxan
¤ ringt till sts, men det var ingen som svarade :(
¤ varit ute och motionerat!

nästan allt jag skulle, vad stolt jag blir. duschen sparar jag till imorgon och
engelskan får gå som det går. ira är ju inte sååå sträng.

min dag har varit bra, om än lång. det är så himla dålig planering på vårat
schema. vi har lunch efter idrotten som slutar ca 12.30. då har man ju redan
avlidit fem gånger om. så nu de två senaste gångerna har jag och ida kastat
i oss lite lunch på kvarten vi har på oss att ta oss till hälsans och byta om.
sen slutade jag typ halv 3, skildes från en mycket danssugen ida och styrde
stegen mot kungsfågeln. där satt jag i ca 45 min och kollade på när ID1F
såg på film... men vad gör jag inte för dom?
 
sen gick jag och kajsa till mammas jobb för där jobbar en som sätter i
extensions som verkade jättebra. det skulle vara så kul att ha långt hår!
efter det gick vi runt i en park vid ett dagis... men det var kul ;)
nu ska jag fortsätta prata med jenny i telen, best wishes.


Kommentarer
Postat av: kurt (även kallad kj)

vad gjorde du och hon den där kajsa i den parken? hmmmmmmmmmmmm

2007-09-21 @ 18:31:34
URL: http://kjuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0