(",)

det är verkligen underbart att ha saker hängande över sig, speciellt så
roliga saker som engelska och svenska. jag är så dålig på att ta tag i det ;s

jaa, om vi börjar med fredagen som var förra fredagens motsvarighet typ.
först hade vi ju bara en lektion i skolan, men jag kom mig inte hem förrän vid 2.
haha! sen hade vi match i kalix med innebandyn som vi vann :D 2-1! och jag
gjorde mååål, eller jag sparkade in bollen... men domaren räknade det som
mål så jag är nöjd! sen somnade jag typ direkt när jag kom hem, då var väl
klockan vid 11.

sen sovmorgon vilket var väldigt skönt, mellan kl 2 - 4 stod jag i kiosken på ip
med maja. det var väldigt lugnt, inte mycket kunder alls och fiiiint väder.
sen följde jag med pappa och handlade på ica maxi, jag ville ha godis ;)
åt riktigt god middag och sen for jag hem till kajsa där jeny redan vaar.
vi chillade!

och idag har vi haft barngympa som vanligt. vissa barn är ju bättre än andra...
blev grymt trött bara andra timmen, vilket inte hjälpte särskilt mycket.
nu så väntar lexor, måste göra klart dom till imorgon. yiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0