öppnade inte du en banan nyss?

idag har jag haft en bra dag! skolan bestod av lpl, matte, idrott och nk. sista
lektionen var lite väl dramatisk kanske, blandade känslor. vi hade debatt,
och efter var stämningen tryckt. man vågade knappt andas. så jag och ida
skrev små meddelanden i hennes block, finurligt värre alltså :)

sen efter skolan mötte jag upp lite tjejer och efter det gick jag, jenny, maria
och sandra hem till maria. värmde mat och sen stack sandra iväg. så vi
som var kvar kollade på one tree hill innan vi gick och köpte lite smått och
gott ;) sen fick vi springa till inpuls för att hinna till body jamen som var
skitkul!!! har aldrig varit sådär svettig tror jag. efter det gymmade vi litegrann,
eller jag satt mest och vilade i diverse stolar. dusch och sen buss hem.

och nu har jag precis skrivit klart min engelska artikel som ska in imorgon,
känns skönt!:) ska börja dra mig mot sängen, så man är pigg när man vaknar.

IMORGON FÅR VI LOOOOOOOOOV!!!!<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0