it ends tonight

det jag trodde var sju svenskauppgifter var i själva verket 4 och jag är klar med
två så det känns riktigt skönt! dagen har varit rätt bra ändå. matte och engelska
innan lunch, lunchen bestod av en kycklingbaguette och festis på stinas :)
sen hade vi dubbeltimme LPL, sjukt jobbigt. och tråkigt just den här lektionen.
efter det fick jag och ida nog, så vi skippade sista lektionen! har fortfarande
dåligt samvete... är så känslig för sånt där, kan som inte bara strunta i
lektioner egentligen. sen väl hemma har jag sovit en stund, och ätit pizza
till middag. såå nyttigt alltså! och nu tar jag igen mig efter sv-uppg.
ska nog nöta pixbox litegrann, sen är det teve som gäller:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0