it can only get better

egentligen är jag alldeles för trött för att uppdatera bloggen men jenny gjorde det nyss
så jag känner absolut av grupptrycket. skulle kunna nämna att jag sovit 10 timmar i natt
och ändå är skittrött. och att vi gjorde paj igår som inte blev alltför lyckad. och att jag
verkligen inte orkar träna ikväll.

eftersom vi förlorade i lördags kommer vi säkert köra en stenhård träning med fys och jag är
verkligen INTE på humör. skulle helst vilja lägga mig ner i sängen och trycka i mig massvis med
godis! och som tur är ska jag och jenny cykla till ica maxi efter träning och inhandla lite smått
och gott. sen ska vi se oc, fett skönt.

nu orkar jag inte skriva mer, allting handlar ändå bara om hur trött jag är... så bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0