I dare you to move

hemma igen! det var väldigt skönt att få sova i värme hela natten! skolan idag,
jaa, den var väl okej. fick ju träffa ida efter en hel helg ;) nu borde jag egentligen
plugga men oj, så förvånande, gör jag inte det? nej, typ inte.

hemma i luleå verkar det ha varit full rulle hela helgen, mycket som har hänt!
både det ena och det andra ;) umeå var ändå kul så här i efterhand. kul med
nya tjejer i laget, speciellt så sociala människor. och trots att det är kallt, lite
trångt, saker överallt och aldrig någon ledig stund är det kul att sova på skola.
man blir verkligen mer som ett lag :)

och idag är det ju en helt vanlig måndag, förutom att majsa_n fyller åååår!
ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år!! :D

och nu ska jag göra middag och sen träna, see you later.

Kommentarer
Postat av: gary

kan inte du sova i tält inatt? ute alltså!!:)

2007-10-15 @ 17:17:01
Postat av: ida ;)

jag gillar dig sötnos! ;)

2007-10-15 @ 22:20:27
Postat av: Sture

Du va mig en redig flicka! Snygg är du också. Porrleopard

2007-10-16 @ 16:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0