bubbly

okeeeey, kvällen igår blev väl inte riktigt som vi tänkt oss. är ni hemskt nyfikna på vad som
hände kan ni läsa jempish.blogg.se för jag orkar inte skriva ner det. kvällen slutade i alla
fall hos hanna där vi såg dagboken, eller jag somnade som vanligt... haha. hade faktiskt
viljat se filmen den här gången men. imorse var det bara att pallra sig upp och leda
barngympa. gick smärtfritt. sen nu har jag bara chillat hemma, tryckt i mig två stora
pizzabitar och sett lite på die hard 4.0. dock var jag för trött för att fatta någonting alls,
så jag slog av och myste för mig själv ett tag.

ikväll blir det att myyysa till 1000 hemma hos jenny. hallonpaj och övernattning står på
schemat, välbehövligt! sen imorgon ska vi sova hur länge som helst, lyssna på musik
i sängen innan vi går upp och sen äta frukost kl 3. det har jag inte gjort på jag vet inte
huuuuuur länge. får inte ens sova på helgerna nuförtiden! så jag ska utnyttja lovet till
fullo.

nu ska jag avrunda här med att avsluta med att veckan kommer bli fettt kul! på tisdag,
på fredag, på tisdag, på fredag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

cant wait ;)

2007-10-28 @ 14:44:31
URL: http://jempish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0