why can't you just hold me

konstaterade en sak idag, i våran familj är det minstingen som är partyprissen. känns lite
konstigt, han har varit på disco två gånger på en vecka typ. och jag, jag har också varit på
ett disco. men inte lika intensivt som honom. dessutom har han börjat hänga på stan och
storheden. alltså hallå, 9 år? jag menar, då visste jag typ inte att man kunde åka buss...

min dag har varit chill. fikade på roasters efter skolan med idisch. det var mysigt! förutom
att det var så mycket folk att man inte kunde prata med varandra utan och skrika. men det
var ändå skönt! på bussen hem sen höll jag på att somna, hemma blev det ännu bättre.
blev sådär depptrött som jag blir ibland. ville bara fara bort och skita i skolan för alltid.

hihi, och vilken tajming då ;) nämen, det går inte att frånkomma att det är det enda jag tänker
på mest hela dagarna. och skulle jag mot förmodan glömma bort det blir jag alltid lika glad
när jag kommer på det sen!

och ikväll blir det myyyys på hög nivå med kj, jk, j&k, k&j, kära barn har många namn som man
brukar säga. jag typ älskar dom:) så ikväll blir det riktigt nice. nu ska jag.. hm, tagga tror jag det
hette, bye.


Kommentarer
Postat av: JtotheEtothe..................

tagga is the shiet ;)

2007-12-01 @ 01:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0