söndag

datorn är så seg att den ger mig grått hår. blir sjukt frustrerad av att inte kunna
trycka på det jag vill direkt när jag vill det. kom precis hem från en eftermiddag
med min kära familj, jag kan inte vara tillsammans med dom någon längre stund
utan att bli irriterad. speciellt på min kära far.

först var vi och fikade hos stefan som fyller 40 år idag. blev helt totalt chockad när
jag hörde att han var så gammal, trodde han var typ 25. sen for vi förbi farmors
hus som ska säljas. tog de saker vi ville ha, jag hittade 5 par skor, en börs (eller
förlåt, plånbok) och en necessär. ett av skoparen var ett par svarta skinnstövlar,
så där hade jag riktigt flyt!

och så vill jag bara förbereda er på att jag förmodligen inte kommer blogga lika
mycket i framtiden. vet att ni blir helt förkrossade och inte riktigt vet vad ni ska
göra nu! näe, skämt åsido, tror inte att någon bryr sig speciellt mycket. ville
bara ha det sagt liksom. fast bara för att jag sagt sådär lär jag väl uppdatera
oftare än någonsin. så vi får se.

alltså när jag läser igenom allt jag skriver blir jag nästan deprimerad. får aldrig
till något bra flyt och allting verkar så osammanhängande. så det får vara allt
för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0