skurk

dagen inleddes med matte, men jag hade tid hos skolsköterskan för
hälsoundersökning så jag missade rätt mycket av den. chill bara det.
sen var ira sjuk, så vi hade ingen engelska = två timmars hål. på den
tiden hann jag och ida äta varsin köttbullemacka och marabou nonstop,
samtidigt som vi satt i ett grupprum och sjöng till låtar på min mobil.

11.50 hade vi lpl där vi fick besök av kulturskolan, det var riktigt kul!!
kan ha varit en av de roligaste lektioner jag någonsin haft, fick skratta
nästan hela tiden. sista lektionen började sen 15.10 och det var nk,
vi jobbade riktigt bra trots att det var så sent. så jag är helt klart nöjd
med skoldagen!

något jag är mindre nöjd är att vi imorgon inte har någon matte!
inte för att jag älskar matte så mycket att jag blir ledsen när den blir
inställd utan för att det innebär att jag har hål i fyra timmar, FYRA TIMMAR!
nog kan jag åka hem och sen komma tillbaka, men det känns så
onödigt. fast särskilt kul är det ju inte att vara kvar i fyra timmar, ett
riktigt dilemma det där. men det löser sig väl som allt annat.

nu ska jag ringa och höra vart resten av min familj är, även skälla
ut dom för att maten inte står på bordet när jag kommer hem...


Kommentarer
Postat av: kajsaskäms

jag förstår dig! men du kan ju alltid hänga med mig och plugga till nk provet? :) eller följa med och gymma eller något :D

2007-11-06 @ 21:11:44
Postat av: ida ;)

HAHA skurk .. du förgyller min dag! :)

2007-11-07 @ 08:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0