min dag

har varit bra, jag gillar torsdagar ändå. jag har inget speciellt inbokat på kvällen
och skoldagen är typ lugn. lpl, matte, idrott, nk, slut! nk:n är värst, och idag fick jag
göra ekologiprovet. men jag tror det gick hyffsat bra ändå. sen efter väntade jag in
hälsabrudarna och jag och jenny satt på donken ett tag innan vi gick hem till maria
tillsammans med henne och åt. jag menar, man måste ju passa på att utnyttja donken
innan den stänger. frågan är om det inte är årets sämsta beslut? att stänga mc'donalds.
vart ska man hänga?!

hos maria blev jag grymt trött så jag låg och vilade på golvet. kändes inte så peppande
att gå på body jamen sen, men vi tog oss dit iallafall. och det är ju så kul! samt att det
känns så bra efter man tränat. imorgon vankades det mys? är egentligen rätt taggad
meeeen har man innebandy tidigt dagen efter finns det inte mycket att göra. det här
är första matchen jag faktiskt vill spela, vi ska spöa skiten ur öjebyn.

jaa, vet inte riktigt hur inlägget blev. orkar inte läsa igenom heller. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0