kalla nätter

åh, alltså jag är så himla sugen på att köpa en riktig vinterjacka. en stor, svart,
mysig sak. först blev jag avis på ida som kom med en sån på morgonen,
den var så himla skön också. sen efter skolan var jag med jenny och kajsa
på vildmarksshoppen (he-he-he) och då blev jag ännu mer frestad. kanske inte
en för 5000, skulle kunna tänka mig att lägga 2000. mina hårt ihopslavade
sommarjobbspengar. eller där överdrev jag, för så jobbigt var faktiskt inte mitt
jobb. skulle iallafall sitta fint med en sån där i dessa kylans tider.

diskuterade med mamma och hon gav mig tummen upp. Sååååå, vi får väl se.


Kommentarer
Postat av: kajsa(som har tagit bort sin blogg;)

jag tycker definitivt du ska köpa en svart mysig sak. inte för att den du har är ful men du skulle passa extremt bra i en tex goosejacka. och jag vet att du har råd;)

2007-11-14 @ 21:11:05
Postat av: jenny

du får ju köpa en sån jacka till mig om du vill:)

2007-11-15 @ 12:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0