i don't care what they may think

som jag kan ha sagt flera gånger igår kväll: varför lär man sig aldrig? brass är alltid samma.
jag hade väl inte överdrivet kul därborta, men jag är glad för er andra tjejer som hade det!
sen fick kvällen ett riktigt kasst avslut. verkligen, var inte riktigt på toppenhumör innan så.
du är dum i huvudet.

idag klev jag upp halv 9 och kl 10 infann jag mig på kansliet. då började vi ladda upp till våran
träningsmatch mot notviken f-94. direkt första perioden startade gjorde dom tre mål, vilket inte
var det bästa som kunde hända. men faktum är att vi lyckades vända och vann till slut med 6-5.
sjukt bra tjejer! annars så var stämningen på matchen inte särskilt vänskaplig. blev nästan
slagsmål där ett tag.

och ikväll blir det film, väldigt myyysigt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

orka slösa energ på den personen! finns så många andra, bättre människor som tycker om dig precis för den du är :)

2007-11-25 @ 22:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0