fjärilar i magen

fredag idag, kan inte fatta att det är idaaaag. helt sjukt. kul!

igår blev en myskväll. tog bussen vid halv sju in till stan där jag mötte idisch.
vi hyrde epic movie och sen tog vi bussen till björkskatan där vi gick och kollade
på idas träning och köpte godis. därifrån gick vi hem till henne och såg filmen.
riktigt sjuk film! haha. sen låg vi bara och pratade innan vi till slut slocknade.

imorse vaknade vi 10.00 och 10.13 tog jag bussen hem. imponerande eller hur?
mötte hanna i stan när jag bytte buss, hur stor är chansen egentligen? var
iallafall trevligt med sällskap! sen hemma har jag inte gjort något alls, eller nu
ska jag göra lite varma mackor som jag fick tips att göra. smarrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0