fixardag

schema för dagen:

  • skriva rapport (snälla, skjut mig någon.) 
  • ta hand om lite barngympagrejer
  • träffa storstadsbrudarna som kommer hem idag!
  • ladda inför imorgon ;)

och allting tillsammans med jempish, så klart.



imorse fick jag mig en glad överraskning, min lillebror har nämligen fått magsjuka!
skulle inte bli ett dugg förvånad om jag också blir smittad och missar allting imorgon.
har svalt vitpepparkorn så det borde vara lugnt. ska även hem till jenny nu så jag inte
behöver vara hemma. så, simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: james bond

vi kan skjuta varandra så behöver inte jag heller göra allt plugg (framförallt läsloggen)!!

2007-11-01 @ 13:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0