clumsy

ändå lugn dag idag, matte, engelska (ira fick ett sammanbrott, det blev knäpptyst
i klassrummet), dubbelpass lpl och nk (rikard var riktigt snäll och förklarade nästan
hela kapitlet för mig och ida). efter skolan gick jag och jenny för att träna på inpuls.
oj, så jobbigt det var. jag gick lite, cyklade lite och sen gjorde jag inte mycket mer.
blev inte ens svettig, så det var chill. skyller på att jag har träningsvärk sen igår +
att jag ska dubbelträna imorgon.

imorgon är det älsklingsdag nr 1. om jag nu använde svordomar skulle jag lätt
använt en nu. jag dör, orkar verkligen inte gå till 5. menmen, efter jul slipper jag
esv!!! nu har äntligen stämningen lättat helt här hemma, dock innebar det en
liten förändring. less jag blir. 

Kommentarer
Postat av: linn

"om jag nu använde svordomar skulle jag lätt
använt en nu" , vad söt du är carro! haha.

2007-11-14 @ 15:22:18
URL: http://linnstahl.blogg.se
Postat av: kajsa

förlåt!

2007-11-14 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0