söndag

haha, vet inte riktigt vad jag ska med en blogg till. men det kan ju vara kul att läsa sen :)
lunar är ju som inte alltför kul nå mer så.

helgen har varit helt bra! i fredags var vi på brasseriet, mycket roligare än jag trott. helt mycket folk också ;)
sen igår var det marknad som gällde först, sen hade vi match. den var inte särskilt kul att spela, vi förlorade också.
sen på kvällen for jag, maja, linn och hanna in till stan för att sola på sun tan. mamma och pappa ville egentligen inte att jag skulle fara för att det skulle vara nån "raggarträff" och så visade det sig att det var lulecruising ( hur det nu stavas ) så det var lite svårt att ta sig fram jaa. sen efter vi solat köpte jag och maja varsin glass medan linn och hanna for och köpte godis på kvantum. sen satte vi oss vid bbb och bara myste, allting var som så fint ;)

lika bra väder idag, så jag, jenny och kajsa har varit och paddlat med kajsas kanot! det är så himla mysigt :D
fast när vi skulle få ut kärran som man lägger kanoten på så man kan dra den blev det lite bekymmer, haha.
fast det löste sig ;p sen när vi hade paddlat till den strand vi hade tänkt använda som fikaplats var det fullt med myror så vi for tillbaka.

sen ikväll har jag inte gjort nåt speciellt, hjälpt mamma och kratta typ. jättekul var det i alla fall :)
och imorgon är det baaal, fast först ska vi städa skolan. riktigt trist men vi behöver inte gå så länge.
balen kommer nog bli kul :D och så har vi ju komp på tisdag vi som varit med i sceniska + att alla är ju lediga på onsdag. väldigt skönt! och på torsdag har vi mentorsdag = inte alltför jobbigt och så skolavslutning på fredag.
sen sommarlooooooov, nog för att jag börjar jobba på måndagen efter kl. 7 :( fast vad gör man inte för pengarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0