nationaldag

och vädret kunde inte vara bättre:D

igår så var jag på picknick med jenny. vi gjorde kycklingsallad och som
efterrätt åt vi bullar och nötter. jaa, vi tog ut alla saker och började den
långa vandringen till jennys framsida där vi sedan höll till ;) jättemysigt i alla fall.
sen på kvällen for vi först till williams match på hälsans hus och kollade.
efter det så for vi in till stadshotellet för att kolla på alla fina studenter.
vissa finare än andra... linn och hanna kom också in så vi gick och fikade efter
vi sett alla baldeltagare. varmchoklad på roasters, inte alls fel faktiskt ;D
sen gick vi runt lite i stan, typ till Gültza(hur det nu stavas)udden och så.
really funny var det, helt varmt fast det var kväll :)

och så idag då, jenny sov hos mig så vi vaknade vid 12 kanske. studsade lite,
åt frukost och så for vi på fotboll. vilket också var kul ;P och nu sitter jag bara här
och väntar på middag och träning. vet inte riktigt hur länge sen det var jag tränade!
fast det är så himla varmt bara, jag vet. man ska inte klaga på det fina vädret.
nu orkar jag inte skriva nå mer, adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0