ledig dag

mycket skönt!

igår så var det då bal, alla var verkligen jättefina! först när vi kom dit fick vi varsin
välkomstdrink att smutta på. haha! så alla minglade och kamerorna missbrukades.
sen gick vi in, förrätten bestod av laxtoast. med gravad lax +o( men det andra var gott
i alla fall, varmrätt fläskfilé med potatisgratäng och grönsaker och sist men inte minst
efterrätten som var glass med frukt! när vi hade ätit var det dags att dela ut alla
rökobligationer, alla som inte rökt under högstadiet fick massa saker! jag fick en
ögonbrynsplockning, 5 gratis motionspass och inte att förglömma nyckelband och en kortlek!
sen for vi hem, bytte om och for till storsand. och där hade jag haft för höga förväntningar,
det var inte kul! så jag, kajsa, jenny, maja och erica for till lilla tomholmen och grillade ist.
mycket bättre :D sen sov jag hos kajsa. hon for iväg till skolan och jag sov kvar där, haha.

och för inte så längesen kom jag hem från polisstationen. har varit där med pappa och fixat
passet nu, gick väldigt fort och fotot blev väääldigt fult. men det är väl så det ska vara?
får se vad som händer idag, har försökt ringa jenny men fick inget svar så hon kanske sover än
eller vad hon nu gör. ikväll ska jag i alla fall fara och kolla när daniel har bal, snacka om att
alla kommer vara fina då! skulle egentligen ha gått på linjen ikväll men det krockade ju då med
balen, hade varit bra med pengar men men. det kommer väl säkert fler chanser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0