torsdag

ja, gud ja. nu är det inte länge kvar! 2 dagar endast, sen drar vi till malta
jag och linn. kan inte tro det!! känns som att det var nyss vi bokade och
räknade ner från 268 dagar kvar. tänk vad tiden kan gå fort ibland :)

och sommarjobbet är avklarat nu, himla skönt. fast sista tiden var inte
speciellt jobbig, förutom att värmen tog livet av en. fast man ska inte klaga!
waassaa har vi också hunnit besöka med laget. åkte ut i kvarten på
straffar, lite surt var det! fast vi vann våran grupp och efter sex spelade
matcher hade vi bara ett insläppt mål. så vi spelade riktigt bra:)
i övrigt var väl cupen okej, finland är väl inte mitt favoritland om jag säger så...

igår cyklade jag, maja och kajsa "långrundan" som består av cykling till
färjan (då cyklar man genom hela sunderbyn), färja över till avan, därifrån
cyklade vi in till stan och från stan hem. SJUKT LÅNGT! fast det är som kul
att cykla tillsammans sådär;) benen mådde inte så bra bara.

idag har jag sprungit på stan hela dagen. gick med mamma en sväng
när hon hade lunch och även litegrann med de gula flickorna (kajsa&maja).
köpte det som behövdes till resan, så nu är det bara packningen kvar!
och städa rummet som jag visst skulle göra, så förvånande att jag
fastnade här?! jaa, nu ska jag nog ta tag i det. på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0