ida är en ärta

har nästan gjort klart min halsduk, redovisningen av projektet gick bra, dagen har
varit chill, känner mig rätt peppad för träning, love actually (dock en snabbgenomgång)
var bra igår (kan även ha att göra med att jag såg den med jenny, hihi) och ja,
jag är helt enkelt nöjd just nu.

känner resfebern komma krypande, har ingen aning om vad jag ska ta med mig!
kör nog på taktiken, är det något jag behöver köper jag det där ;) alltså tar jag inte
med mig så mycket så har jag en anledning till att shoppa massor. iiiiih.

har 1,5 timmar på mig att chilla innan träningen börjar, ska kanske börja fixa nåt att
äta snart. sen ikväll ska jag inte se prison break, det går ju aldrig framåt. istället ska
jag nog göra något bättre (sitta framför datorn), kanske plugga lite nk. lika bra att
ta tag i det direkt. har inga högre förväntningar men man kan ju alltid hoppas.

knutte tha maan! sjukt kul.

Kommentarer
Postat av: linn

du verkar tänka som jag idag, hade också tänkt skippa prisonbreak och plugga nk ;) haha :D

2007-12-10 @ 19:05:06
URL: http://linnstahl.blogg.se
Postat av: jempan

det är för att jag såg den med dig!!

2007-12-12 @ 16:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0