det är så (o)logiskt

sitter nu här och är otroligt rastlös. det blir ju inte precis bättre av att datorn är så seg att
jag hinner gå och kolla på teve en stund innan den har laddat klart. ett praktexempel är
också nu när jag skriver, jag hinner skriva flera ord innan de syns. om man fattar vad jag
menar? kan alltså bli hur tokigt som helst.

ja, nyss utspelades det en liten dispyt i våran hall mellan williams kompisar. dom är
ca sju, åtta, nio år, och det sista jag hörde innan de drog ut var: men jag kan ringa för
0 kr/min!!
alltså jag säger bara, ofta jag ens visste vad det kostade att ringa när jag
var så liten. eller för att göra det ännu tydligare, ofta jag ens visste att det kostade!
blir nästan lite rädd, eller okejdå, det blir jag inte. men chockad iallafall, man borde
inte veta sånt när man är liten. då ska man bara fundera över vad man ska göra ikväll
och varför man inte får äta godis varje dag.

började tänka på två saker som fick mig att gapskratta idag! den ena var mattelektionen
som var flyttad till lärkan och det andra var shrek, vet inte riktigt varför jag skriver ned det
för det är typ bara ida som fattar. men jag antar att jag vill kunna gå tillbaka och läsa det
sen, för att kunna få mig ett gott skratt då och då. så ja, det är anledningen för alla som
undrar (förstår hur otrrrrroligt många det är som ville veta det...)

Kommentarer
Postat av: jempan

vadå får man inte äta godis varje dag? :o

2007-12-14 @ 19:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0