Mår fortfarande otroligt bra

Läste igenom mitt senaste inlägg. Det är helt galet hur många nya människor jag har fått
in i mitt liv sedan dess. Hur mycket alkohol jag har utsatt min stackars kropp för. Det är
rejäla mängder tyvärr. Men kul har det varit. Svinkul. Nollningen var i princip obefintlig med
ett häng i slottsskogen, ett pubquiz och en faddermiddag. Det har vi dock lyckats lösa 
bra på egen hand. Den trogna skaran i klassen som alltid hittar på saker. 
 
Vinterfesten var underbar. Quiz och sen mingel/dans resten av kvällen. Två svartklubbs-
utgångar. Väldigt många barhäng. Brygghuset. Jazzhuset. Nef. Ena gången lite lugnare
än andra. Patricias lägenhet som känns som hemma.
 
Och. Alla fantastiska internskämt. "BENGANS", feeling hatt hatt hatt, drakhostningen,
gummsi, pannbiff, "tjena tjena, läget?" med pistolfingrar, att Malin skulle kunna göra en 
miljöbeskrivning av vad fan som helst osv osv. Framtiden för internskämt ser ljus ut.
 
Min lägenhet nu på Tredje långgatan och min nya lägenhet i Johanneberg. Som är så fin
att jag blir lycklig av att tänka på den och som jag får hyra i ett år. Att det är tre veckor kvar
tills jag får åka hem och NJUTA av ett jullov i Lule. Att Maja, Selma och Agnes äger. 
 
Trots att jag är lite sliten så är välmåendet på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0