hej.

Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Det har väl gått ungefär 324677 månader sen
jag skrev sist. Idag åker jag hem till Luleå, och jag håller seriöst på att fucking längta
ihjäl mig just nu. Då ska jag samtidigt passa på att lämna alla mina vinterkläder 
eftersom att när jag kommer tillbaka till Stockholm så är det bara en vecka kvar tills
jag och Sima åker iväg till Kina. KINA. Shanghai och Peking. Mat. Kläder. Mat. Mat. Mat.
När Jessica var där åt hon och hennes kompis mat för sex kronor. Tillsammans.
 
På tal om Jessica och kineser så älskar jag hennes berättelse om hur hon en gång var
på kinesfest och var längst av alla på dansgolvet. Plötsligt ser hon "åh, långa människor!!"
och springer dit. Då är det ju ett podium.
 
Efter Kina så är det maj och (FÖRHOPPNINGSVIS, TYDLIGEN SÅ KAN MAN INTE RÄKNA
MED VARMT HÄR) vår. Då måste Carolina fixa ett jobb så att hon har råd att leva överhuvudtaget
i sommar. Ett till jobb kanske ska tilläggas, där hon jobbar mer än två-tre för/eftermiddagar i 
veckan och tjänar nada. Ett litet helgjobb, tack på förhand.
 
Sen har jag ju hunnit med så mycket under mina fem månader här. Bo i två lägenheter, den
ena liiiiite finare än den andra. Lite bättre läge. Sen det faktum att man inte kan ha persiennerna
uppe för att folk ser in så bra är ju något man vant sig vid. Har hunnit ha många utekvällar, vissa
bättre än andra. (De bättre är de där plånboken följer med hem.) Senast var Fritz på Berns när
Kajsa var här och hälsade på. Jag dansade till klockan fem. Jag. Dansa. KLOCKAN FEM.
 
Hur min sommar ser ut? Jag vill jobba ihjäl mig. Dricka så mycket vin på diverse uteserveringar
och i parker. Spendera nätter vid norra mälarstrand och på skinnarviksberget. Se min bror ta
studenten. Kanske träna men det tror jag inte. Sen är allting utöver det så oplanerat. LTD.
 
Och hösten ska vi inte ens prata om...
 
 

Kommentarer
Postat av: maiz

TACK KÄRA DU! Oooooch så fortsätter vi på samma fina spår

2013-03-22 @ 21:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0