28 mars

Ville bara bekräfta att jag nu kan bocka av allt från listan i listan. Eller ja, har i alla fall
betalat CSN-räkningen och handlat sprit. Valde mellan att gå på systemet och kolla 
boenden i Shanghai, och det gäller ju att prioritera. Varför ha en trygg punkt där borta i Kina?
 
Jag. kan. inte. förstå. att. vi. åker. på. måndag.
 
Känns skönt att det är så lite som måste fixas innan dess. Bara packa (både kinaväskan
och alla andra grejer som måste utrymmas från lägenheten), städa, tvätta, plugga, lämna
tillbaka böcker, gå ut två gånger = vara bakis = fett oproduktiv, hänga med Max och Gustav,
äta på Vapiano i skrapan, äta en sista pizza på Pizza Bas, fylla i min tillgänglighet för i 
sommar på jobbet, gå på stan och fota kläder att sy upp därborta, sova, och göra banan-
pannkakor. Sista punkten är nog viktigast kan jag känna lite spontant.
 
Så skönt att man har förberett och fixat allting i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0