nittonde

Helvetes jävlar, vad det snurrar i mitt huvud just nu. Får fan inte ihop det.
Måste även sluta svära så mycket. (Ja, det trodde jag ABSOLUT aldrig att jag skulle få
säga om mig själv, då jag vid 18 års ålder kanske svurit tre gånger totalt. Alla gånger när jag var full
och cool såklart.) Mitt största problem som jag har nu är att alla utbildningar jag vill söka inte
har intagning till jul. VARFÖR HAR DE INTE DET????????? VARFÖR?????
 
Idag ska jag sluta jobbet vid tolv, fika med mika, borra ett hål i min tand och sen äta middag
hos min nyfödda kusin. Tror även att resten av den familjen ska vara med, men vi får se. 
 
Nu:
Rast. Vilket innebär att sträcka på benen och inte sitta vid datorn ett litet tag. Kanske unna
sig ett toabesök. Det här jobbet är så viktigt för min personliga utveckling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0